Survivisection – recenze
26. 5. 2019
Rekreační pobyt se Speccy2010
30. 5. 2019

Jak jsem se již zmínil, trávím teď několik dní, v rámci ozdravného pobytu na hotelu v Kašperských Horách. Přivezl jsem si sebou Speccy 2010, do kterého jsem stáhl několik nových her a jelikož jsou tyto hry velmi dobré, rozhodl jsem se s Vámi podělit o další hru, která je pro běžného spectristu známým pojmem, ale pro desperáda, který jednu dekádu stávkoval, něco naprosto neuvěřitelného., zábavného a nevídaného.

Castlevania - recenze

Jak jsem se již zmínil, trávím teď několik dní, v rámci ozdravného pobytu na hotelu v Kašperských Horách. Přivezl jsem si sebou Speccy 2010, do kterého jsem stáhl několik nových her a jelikož jsou tyto hry velmi dobré, rozhodl jsem se s Vámi podělit o další hru, která je pro běžného spectristu známým pojmem, ale pro desperáda, který jednu dekádu stávkoval, něco naprosto neuvěřitelného., zábavného a nevídaného. Ti bystřejší (podle mne i ti méně bystřejší) si všimli orbázku napravo a tak asi tuší že se budeme bavit o hře Tetris 2 od Františka Fuky Castlevania.

Popravdě jste si všimli i nadpisu tohoto článku, ale nechme stranou podrobnosti, resp. hlouposti a vrhněme se na tuto hru, která si zaslouží vzít tuto recenzi opravdu důstojně. Mohl bych Vás zahrnout vědomosti o klanu Belmontů, jejichž jediný důvod k existenci je boj s hrabětem Drákulou. Ale to si můžete přečíst jinde a pravděpodobně to je i lépe napsané, než bych cokoliv podobného vypotil z klávesnice já.
Já bych se rád zaměřil na samotnou hru. Mám rád plošinovky, , mám rád plošinovky, ve které jsou hodně rozsáhlé, mám rád plošinovky, které oplývají krásnou barevnou grafikou, z čehož vyplývá, že mám rád Dizzyho ;) . U něj mi ale vadí, že není tak akční - což se této hře vytknout nedá. Hra je velmi svižná, barevná, hraní nepůsobí stereotypně, prostředí, ve kterém se pohybujeme je různorodé. Hudba, která nás provází během hraní, je na vysoké úrovni a krásně podtrhuje celou atmosféru při hraní.

Ovládání hlavní postavy Simona Belmonta je naprosto úchvatné - animace plynulé, přechody mezi obrazovkami rychlé a nijak neotravují a neznechucují hraní této hry. Nikdy asi nezapomenu, když jsem poprvé mrsknul svým bičem a zprovodil z digitálního světa svého prvního kostlivce, po kterém zůstal na místě mastný flek zlatý peníz. Hra je bohatá na konverzace, takže si mohu "prosvištit máj engliš" (čti: oprášit anglicko-český slovník).

Přijde Vám, že tuto hru jen chválím? To jsem se nedostal k tomu hlavnímu: pokud pomineme výbornou hratelnost a krásnou AY hudbu. Je to celkové zpracování, resp. grafika. Celá hra je prostě velmi dobrá a nevím co víc o hře napsat. Popravdě se těším domů, kdy pustím tuto hru svému devítiletému synátorovi - tato hra má vše, co od hry očekává - krásnou grafiku, hudbou a možností likvidovat desítky, podle jeho sestry stovky nepřátel.

2418total visits,2visits today